ChaCha ;) <3

Jag heter: Louise
Jag har insett att min senaste kyss: var längesen
Civilstånd: singel
Favorit-Land: Sverige, usa japan x) <3
Favorit-Artist: Michael Jackson <33
Favorit-Djur: 
Marsvin
Diggar: Äpplen!
Doggar: Att det blir mörkt så tidigt och när äpplerna är slut  
Musik: pop , rock :)<3
Syskon: 3 bröder
Körkort: tyvärr så har jag inte det än..
Intressen: äpplen , vene mer x)<3
Favorit-Bil: Ferrari
Favorit-Mode-Märken: Vene
Favorit-Skönhets-Märken: vene
Favorit-Parfym: Black Star <3
Favorit-Färg: svart , lime grön , rosa
Favorit-Accessoar: piece märken , och äpplen !
Favorit-Butiker:
Där de säljer äpplen!
Favorit-Godis: äpplen (:
Favorit-Film: twilight
Favorit-Årstid:
 sommaren , och på hösten för då e äpplerna klara :D 
Jag pratar: inte mke ..
Jag avskyr när folk: Bråkar och är avundsjuka..
Min bästa vän är: 1
Min allra första vän heter: Cornelia
Kärlek är: Äpplen!
När jag borstar tänderna: Så har jag en tandborste i munnen såklart!  
När jag lagar mat: vill ja ha äpplen i grytan
Jag tänder på: Michael <33
Jag är rädd för: allt ;)
Den värsta känslan är: När man saknar någon som har dött
Den bästa känslan är: När man är glad!
Jag är bäst på: allt ;)
Jag är sämst på: att prata högt
Om jag va ett djur skulle jag vara: Hund :) <3 
Min mobiltelefon är: Nokia , sämsta typ .. :P
När jag vaknar på morgonen: Så kollar jag på mobilen och startar datorn (:
Bebisar är: söta <3
Klädstorlekar: S typ  
Skostorlek: 38,39
Äter: Äpplen!
Dricker: Äppeljuice och vatten.
Utbildningar: År 1 - 6 i skolan ;)
Guld/Silver: silver <3 
Glass: magnum tror jag ;)
Negativa egenskaper: vene :(
Positiva egenskaper: vene
Vikt: 44,7 kg
Längd: 160 typ

Michael e mke finare än mej så då tar jag honom <3333

Kommentarer

Skriv nått äppligt här ;)

Ditt Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

Din msn! (Visas inte)

Din blogg heter...

Skriv här under \/

Trackback
RSS 2.0