Förlåt gånger 1000!

                                                           Hellooo!

Alla älskade äpplen förlåt! Jag har inte kännt för att blogga idag och jag vaknade klockan 12 idag med.. 
Imorgon så lovar jag att blogga mer!

Idag så har det som sagt inte hänt så mycket, jag har varit nere på konsum, ica, hem och till ica igen xD Lite förvirrande jag vet, men man måste ju köpa alla sina favoritäpplen och ibland så glömmer man vissa äpplen så man måste tillbaka igen. Nej jag skojar bara, andra gången jag var nere och hämtade ett paket från Australien! Jag saknar verkligen folket där, de är så äppliga! (A) 

 
Jag sjänkte lite pengar också där nere (: + att jag köpte lite ostbågar också!

 

Kommentarer

Skriv nått äppligt här ;)

Ditt Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

Din msn! (Visas inte)

Din blogg heter...

Skriv här under \/

Trackback
RSS 2.0