Izza gör ett test!

Hellooo!

När du har läst detta så kommer du defenitivt veta mer om mig än vad du gjorde innan (: 


Jag heter: Izabella
Jag har insett att min senaste kyss: var längesen
Civilstånd: singel
Favorit-Land: Sverige, Usa och Japan!
Favorit-Artist: Michael Jackson
Favorit-Djur:
Hästar!
Diggar: Äpplen!
Doggar: Att det blir mörkt så tidigt och när äpplerna är slut  
Musik: Pop, rock och hiphop
Syskon: 1 brorsa
Körkort: tyvärr så har jag inte det än..
Intressen: Blogga, musik, äpplen, hästar och mer!
Favorit-Bil
: Ferrari
Favorit-Mode-Märken: hmm.. vet inte riktigt..
Favorit-Skönhets-Märken: Paris Hilton - CanCan
Favorit-Parfym: CanCan
Favorit-Färg:
Svart, rosa, rött och grönt
Favorit-Accessoar: saker med äpplen på!
Favorit-Butiker:
Där de säljer äpplen!
Favorit-Godis: äpplen (:
Favorit-Film: New Moon
Favorit-Årstid:
Sommaren då äpplerna växer klart!
Jag pratar: väldigt mycket..
Jag avskyr när folk: Bråkar och är avundsjuka..
Min bästa vän är: Har 4 st
Min allra första vän heter: Frida Gerogsson  
Kärlek är: Äpplen!
När jag borstar tänderna: Så har jag en tandborste i munnen såklart!  
När jag lagar mat: Så gapar alla!
Jag tänder på: Killar ofc..
Jag är rädd för: att bli instängd  
Den värsta känslan är: När man saknar någon som har dött
Den bästa känslan är: När man är glad!
Jag är bäst på: Hm.. det mesta, lite allt möjligt.
Jag är sämst på: Att hålla käften ..
Om jag va ett djur skulle jag vara: en människa eftersom människor också är djur!  
Min mobiltelefon är: en Apple iPhone 3GS alltså den bästa telefonen som finns i hela världen!
När jag vaknar på morgonen: Så kollar jag på mobilen och startar datorn (:
Bebisar är: Coola (H)
Klädstorlekar: XS, 34  
Skostorlek: 38,39
Äter: Äpplen!
Dricker: Äppeljuice och vatten.
Utbildningar: År 1 - 6 i skolan ;)
Guld/Silver: både och!
Glass: Twister!
Negativa egenskaper: Hm... kommer inte på så mkt :P  
Positiva egenskaper: Lättlärd!
Vikt: 48 kg
Längd: 164 cm



Jaa det är jag det!
Nu hoppas jag att Lollo också gör detta testet (: <3


Kommentarer

Skriv nått äppligt här ;)

Ditt Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

Din msn! (Visas inte)

Din blogg heter...

Skriv här under \/

Trackback
RSS 2.0