Jul hos farfar!

                                                    Hellooo!

Nu är jag hemma hos mormor och morfar, jag har nyss åkt från farfar! Jag träffade typ alla kusins där! Det hände inte speciellt mycket utan att jag och Alexandra satt och pratade om massa saker ;).
Pappa var tomte och när han skulle sätta sig på stolen så satte han sej jämte istället och ingen kunde sluta skratta!


Jag i morse!!

Änsålänge så har jag fått detta:
* GITARR!
* Örhängen med gitarrer på
* Amanda Jenssen - Happyland
* Hello Kitty almanacka
* Poster med Taylor Lautner på!
* Almanacka med Taylor Lautner!!

Det kommer bli mer hoppas jag (:

Ha de bra och ät många äpplen som jag har gjort idag! 10 STYCKEN och det kommer bli mer!

Jag efter mitt 3e äpple och ska börja på mitt fjärde!



Kommentarer

Skriv nått äppligt här ;)

Ditt Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

Din msn! (Visas inte)

Din blogg heter...

Skriv här under \/

Trackback
RSS 2.0