Slappdag? NEVER!

                                                                Hellooo!

Egentligen så skulle jag lägga ut bilder på vad jag fick igår när jag kom hem från mormor och morfar, men så blev det inte. Vi kollade istället på massa filmer igår till klockan ett eller nått ;). Men jag lovar! Senare idag så ska ni få se allting som jag fick igår! Just nu hinner jag inte lägga ut några bilder på vad jag fick eftersom vi ska iväg till några kompisar klockan halv 5 och jag har inte klätt på mig nått än, kom nyss ut från duschen :$.
Här får ni iallafall min kväll hos mormor och morfar i bilder:


N ä r  v i  k o m  s å  h a d e  d e  f i k a  k l a r t  o f c !


D e  f l e s t a  a v  m i n a  j u l k l a p p a r  s o m  j a g  f i c k  d ä r !

 
K o l l a  v e m  j a g  h i t t a d e  i  d e r a s  h a l l ! :O


T i l l s l u t  s å  s a t t  j a g  o c h  k o l l a d e  p å  t e v e n , O M G !  D e t  v a r  s n y g g a  B r o l l e  p å  tv

Efter detta så åkte vi hem, jag var trött och full av äpplen. Självklart så undrar ni hur mycket äpplen som jag åt. Jag kan säga att det blev endel, jag orkade inte räkna tillslut -.-'! <3



Kommentarer
Postat av: Manda <3

Haha hittade du Brolle ;D <3

Manda är (MichaelJacksoon) <3

2009-12-26 @ 09:17:49
URL: http://kiiingofpop

Skriv nått äppligt här ;)

Ditt Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

Din msn! (Visas inte)

Din blogg heter...

Skriv här under \/

Trackback
RSS 2.0