tjenare däer ;D <3

Ursäkta Izabella om jag inte bloggat :(
Men nu gör jag det iaf ^^ <3
Imon så är de jul och jag önskar er en riktig god jul och ett gott nytt år ! <3
Ät era äpplen istället för choklad kalendern så blir ni inte tjocka ! ;)
Idag så vaknade jag vid 10 ungefär och lyssnade på Mj och va inne lite på datan , sen så kom mamma hem.
Hon skulle ut och jogga :) Sen efter slappade jag lite och satt vid datan <3 Ikväll har mamma gjort jul skinka , mums! <3 Men nu slår hon in paket så jag har få varit inne i mitt rum i 3 timmar nu xD <3
Izabella e finast och galnast <3





Äppliga kramar ! <3                                   heeeeeet :'o <333
Louise


Kommentarer

Skriv nått äppligt här ;)

Ditt Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

Din msn! (Visas inte)

Din blogg heter...

Skriv här under \/

Trackback
RSS 2.0