Äpplerna från Jönköping <3

                                                                   Hejj ♥

Vi är några glada äpplen från Jönköping som heter Izabella och Louise som kommer ta över erat liv med våran blogg (äh skojjar bara;)) Här kommer ni kunna läsa om allt puckat vi håller på med, och det är väldigt intressant! Men om ni ska ha oss som idoler så måste ni ju veta lite om oss! 

                                                          LOUISE!
Hejj jag kommer från Jönköping och är 13 år. Jag älskar bananer och att dansa! <3

 Mina favoritdanser är Michael Jackson danserna ;) <3

Jag tycker att Izza är kul att va med, galen .. (precis som jag då) <3    

                                                        IZABELLA!

Hejj jag kommer också från Jönköping (vi är ju jönköpings äpplen) och är 13 år. Jag älskar grapefrukt och dansa! <3 Vi har samma favoritdans, Michael Jackson dansen, såklart. 

Jag tycker att Lollo är kul att va med också! Vi är lika galna! <3




På denna bloggen så kommer vi att lägga ut massa inlägg hela tiden såklart (bäst som vi är) och ni kommer få massa nytt äppelsafts skvaller HELA TIDEN!

 
Från vänster: Izabella och Louise! <3

Nu seses vi snart bbys Hejjdå så länge och glöm inte: Ett äpple om dagen är bra för magen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-20 @ 10:09:23
Postat av: Anonym

2009-12-20 @ 19:44:05
Postat av: W I L M A

Hej, Fin äppelblogg.



Kolla gärna min blogg ..



www.wilmapower.blogg.se

2009-12-21 @ 12:23:49
URL: http://wilmapower.blogg.se/

Skriv nått äppligt här ;)

Ditt Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

Din msn! (Visas inte)

Din blogg heter...

Skriv här under \/

Trackback
RSS 2.0