LOUISE IS BACK!

Hej alla äpplisar, har kommit hem från Öland, och nu hemma i HORköping.. Hatar verkligen denna staden..
Massa tårar kom när jag skulle hem ..
ASSÅ KISSIES LÅT ÄGER! Även ifall man bara har hört den i 25 sekunder , hehe.
Bilder från Öland , mumsigt <3

stugan


stugan


Köpingsvik på kvällen, inte mycket folk , annars brukar det typ vara fullproppat!
Man fick knappt plats, haha! Men det var väldigt tätt

Köpingsvik <3


Köpingsvik på kvällen typ


Bryggan på Köpingsvik


Sitter på bryggan, med min älskade Pickatjo! *not* Haha men tycker han är
mycket gullig!

Köpingsvik på kvällen


Våran lilla stuga






Jag på Allvaret, tjock! :O


Små Bäää


Jag klättrar på Allvaret


Lilla jag på Köpingsvik ;D


Allvaret med kor som glor


Sjukt fint!



 Okej nu får det räcka!
En konstig bild på mej, ååh älskade mitt hår då, det var helt ljust!
Haha nu är det typ gult, fast det beror på att jag inte har tvättat det med Silverschampoot! :-)







Kommentarer

Skriv nått äppligt här ;)

Ditt Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

Din msn! (Visas inte)

Din blogg heter...

Skriv här under \/

Trackback
RSS 2.0