Åker snart till Öland, och Sonic är bääst! :D

Hej äpplemöss!
Idag har jag solat, så bääst äre! haha har faktiskt inte gjort något mer ..

Snart ska jag packa till Öland , Jag och familjen ska åka imorgon och vara där en vecka! Tar bilder och laddar upp sen, ska träffa en kompis där också! Ska bli bäst (Y)
Haha, kom ihåg när jag var liten att jag älskade Sonic the hedgehog. Älskade han i flera år, den bästa figuren nån någonsin gjort! Älskar han så mycket nu med , Ska köpa en gammal spelkonsoll som kom på 90 talet , som är skitkul.. som man kan spela super Mario och Sonic på teve (gamla spel då)


Denna ska jag f*n köpa när jag har pengar! *.*

Ha det bäst äpplemöss! Bloggar när jag kommer tillbaka från Öland!


Kommentarer

Skriv nått äppligt här ;)

Ditt Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

Din msn! (Visas inte)

Din blogg heter...

Skriv här under \/

Trackback
RSS 2.0