Hallå där alla glada äpplen!

Hej där i äppelskogen ;D!
Igår och i måndags har varit de sämsta dagarna på semestern x). Jag har bara vart hemma o haft ont i magen. Ja tänkte ringa Johanna men hon va hos sin pappa, men hon ska ringa mej när hon kommer hem :). 

Här kommer lite kort som jag tog igår med min kamera som jag hittade i måndags xD. 






Tog några mer bilder, men dehär var de som blev bäst.

Idag så måste jag städa mitt rum.. Ja har sovit nere i tvrummet inatt eftersom det stiiinker skit i mitt rum.. =/ Först så lukta det typ shiit, men sen sprutade ja världens äckligaste parfym i rummet, eftersom de andra ä för dyra för att spruta där xD. Så nu luktar det ännu mer skit :S

Aja, ha'de!

Kommentarer

Skriv nått äppligt här ;)

Ditt Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

Din msn! (Visas inte)

Din blogg heter...

Skriv här under \/

Trackback
RSS 2.0